Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Business Intelligence: Data Mining and Optimization for Decision Making - Carlo Vercellis - cover
Business Intelligence: Data Mining and Optimization for Decision Making - Carlo Vercellis - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Business Intelligence: Data Mining and Optimization for Decision Making
Attualmente non disponibile
222,69 €
-5% 234,41 €
222,69 € 234,41 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
222,69 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
222,69 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Business Intelligence: Data Mining and Optimization for Decision Making - Carlo Vercellis - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Business intelligence is a broad category of applications and technologies for gathering, providing access to, and analyzing data for the purpose of helping enterprise users make better business decisions. The term implies having a comprehensive knowledge of all factors that affect a business, such as customers, competitors, business partners, economic environment, and internal operations, therefore enabling optimal decisions to be made. Business Intelligence provides readers with an introduction and practical guide to the mathematical models and analysis methodologies vital to business intelligence. This book: Combines detailed coverage with a practical guide to the mathematical models and analysis methodologies of business intelligence. Covers all the hot topics such as data warehousing, data mining and its applications, machine learning, classification, supply optimization models, decision support systems, and analytical methods for performance evaluation. Is made accessible to readers through the careful definition and introduction of each concept, followed by the extensive use of examples and numerous real-life case studies. Explains how to utilise mathematical models and analysis models to make effective and good quality business decisions. This book is aimed at postgraduate students following data analysis and data mining courses. Researchers looking for a systematic and broad coverage of topics in operations research and mathematical models for decision-making will find this an invaluable guide.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2009
Hardback
448 p.
Testo in English
227 x 159 mm
765 gr.
9780470511381
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore