Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chinese Language Teachers’ Beliefs and Experiences in Denmark - Li Wang - cover
Chinese Language Teachers’ Beliefs and Experiences in Denmark - Li Wang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Chinese Language Teachers’ Beliefs and Experiences in Denmark
Disponibilità in 2 settimane
175,60 €
175,60 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
175,60 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
175,60 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Chinese Language Teachers’ Beliefs and Experiences in Denmark - Li Wang - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book presents recent advances in foreign language education as well as recent work on Chinese language education and CFL teacher development in international contexts. It also reports the results of three qualitative studies on the experiences and beliefs of teachers of the Chinese language in in Denmark. There are rising concerns over quality issues in both Chinese language education and teacher development in Scandinavian countries and worldwide, broadly due to China’s rapid growth and the increasing worldwide popularity of Chinese. What CFL (Chinese as a Foreign Language) teachers believe in teaching and experience in the intercultural context have proposed new questions and issues. The book addresses issues and topics such as teacher beliefs about Chinese language teaching, factors shaping teacher beliefs, the teaching of Chinese by both native and non-native teachers, Chinese language and culture teaching, intercultural encounters and challenges, etc. It provides both macro- and micro-level insights into the key issues and challenges in the development of Chinese language teachers in Denmark and the Scandinavian region. Taking the perspectives of Chinese language teachers’ beliefs and experiences, this book reveals teachers’ beliefs about their roles, objectives, and ways of teaching at the micro level. It also discusses the macro-level factors that promote or impede the adaptation of native-speaking teachers of Chinese and the development of Chinese-language education in this Nordic country. It will be of interest to teachers, teacher educators, administrators of Chinese as a foreign language, and researchers concerned with foreign language education in an intercultural context.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
102 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9788770220866
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore