Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Collaboration in Media Studies: Doing and Being Together - cover
Collaboration in Media Studies: Doing and Being Together - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Collaboration in Media Studies: Doing and Being Together
Disponibile in 3 settimane
189,50 €
-5% 199,47 €
189,50 € 199,47 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
189,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
189,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Collaboration in Media Studies: Doing and Being Together - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This volume offers new perspectives on knowledge production through various forms of togetherness. Via diverse cases of collaboration in media studies, from methodological contemplations to on-the-field social practices, the book proposes reflections and inquiries around collective research, media, and action. The collection rethinks how scholarly endeavours feature different ways of doing and being together, identifying new and more diverse communicative spaces, challenging dichotomies, and encouraging critical perspectives. Scholars of a variety of disciplines recontextualise collaboration beyond the very nature of conventional academic approaches, to embrace vast connotations of media studies – from actions building connections across research and practice to transdisciplinary methodologies through analogue and digital realms. This book will be an invaluable resource for scholars and post-graduate students from various fields of media studies, who carry an interest in collaborative and collective aspects of media as practice and research, as well as those in a variety of social science disciplines, participatory action research, media sociology, audience studies, intercultural communication, qualitative research methods, and participatory communication.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Research in Cultural and Media Studies
2024
Hardback
224 p.
Testo in English
234 x 156 mm
600 gr.
9781032486277
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore