Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Communication and Organizational Culture: A Key to Understanding Work Experiences - Joann N. Keyton - cover
Communication and Organizational Culture: A Key to Understanding Work Experiences - Joann N. Keyton - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Communication and Organizational Culture: A Key to Understanding Work Experiences
Disponibilità in 2 settimane
181,90 €
181,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
181,90 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
181,90 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Communication and Organizational Culture: A Key to Understanding Work Experiences - Joann N. Keyton - cover

Descrizione


A clear and concise introduction to the different approaches to studying organizational culture Joann Keyton introduces the basic elements-assumptions, values, and artifacts-of organizational culture, draws on communication and management research findings, and integrates practical applications throughout the text. The book helps students to identify and read organizational culture through different lenses, create cultural interpretations, and ultimately make informed work and employment decisions. Key Features * Offers a communication perspective: The focus on communication practices and processes helps students understand how they can influence the organization culture * Synthesizes the research: By bringing together research sources from across many disciplines, Keyton provides a unique analysis of the organizational culture literature * Provides a multi-perspective view of organizational culture: Perspectives covered include symbolic performance, narrative reproduction, textual reproduction, management, and power and politics * Concludes with a practical "Culture Toolkit": The toolkit provides quantitative and qualitative techniques for conducting analyzes of organizational culture * NEW! The Second Edition examines how organizational culture is shaped by communication technology and globalization, provides more international examples, and includes a new section on mergers and acquisitions This is an ideal text for upper-division undergraduates and graduate-level courses in Organizational Communication and related courses in departments of business and management, psychology, communication studies, and sociology.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2011
Paperback / softback
232 p.
Testo in English
228 x 152 mm
340 gr.
9781412980227
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore