Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The New Review Economy: Third-Party Review Sites, Reputation, and Neo-Liberal Public Relations in the Digital Age - Alison N. Novak - cover
The New Review Economy: Third-Party Review Sites, Reputation, and Neo-Liberal Public Relations in the Digital Age - Alison N. Novak - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The New Review Economy: Third-Party Review Sites, Reputation, and Neo-Liberal Public Relations in the Digital Age
Disponibile in 5 giorni lavorativi
18,94 €
-5% 19,94 €
18,94 € 19,94 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,94 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,94 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The New Review Economy: Third-Party Review Sites, Reputation, and Neo-Liberal Public Relations in the Digital Age - Alison N. Novak - cover

Descrizione


This book examines third-party review sites (TPRS) and the intersection of the review economy and neoliberal public relations, in order to understand how users and organizations engage the 21st century global review economy. The author applies communication and digital media theories to evaluate contemporary case studies that challenge TPRS and control over digital reputation. Chapters analyze famous cases such as the Texas photographer who sued her clients for negative reviews and activists using Yelp to protest the hunt of "Cecil the Lion," to illustrate the complicated yet important role of TPRS in the review economy. Theories such as neoliberal public relations, digital dialogic communication and cultural intermediaries help explain the impact of reviews and how to apply lessons learned from infamous cases. This nuanced and up to date exploration of the contemporary review economy will offer insights and best practice for academic researchers and upper-level undergraduate students in public relations, digital media, or strategic communication programs.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Focus on Public Relations
2022
Paperback / softback
136 p.
Testo in English
216 x 138 mm
163 gr.
9780367568139
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore