Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Crisis, Issues and Reputation Management - Andrew Griffin - cover
Crisis, Issues and Reputation Management - Andrew Griffin - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Crisis, Issues and Reputation Management
Disponibile in 2 settimane
46,60 €
46,60 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
46,60 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Crisis, Issues and Reputation Management - Andrew Griffin - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Handling a crisis and knowing how to manage the potential reputational damage that can occur has become a top priority for all businesses. Learn from international brands like Nestle, Unilever, McDonalds, Cadbury, RBS and more, to discover the value of reputation management and how to effectively and proactively approach the Corporate Social Responsibility of your business. Whether it is an internal or external crisis, now more than ever brands and organizations are having to understand and respond rapidly to shifting public values, rising expectations, demands for public consultation and increasingly intrusive news media. Crisis, Issues and Reputation Management defines and explores the value of reputation, providing practical guidelines for effective reputation management that will resolve issues with minimum damage and disruption to the business. Showcasing a variety of crises through a range of case studies from international brands including Nestle, Unilever, General Electric, McDonald's, Coca-cola, Cadbury, Tesco, Pan Am, RBS and more, this definitive handbook provides a new and broader perspective on the topic for new and seasoned practitioners alike. Practical and accessible, it outlines a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises - and handling crises once they occur.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

PR In Practice
2014
Paperback / softback
280 p.
Testo in English
245 x 188 mm
535 gr.
9780749469924
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore