Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Customer-Centricity in Organized Retailing: A Guide to the Basis of Winning Strategies - Manoj Kumar Dash,Manash Kumar Sahu,Jishnu Bhattacharyya - cover
Customer-Centricity in Organized Retailing: A Guide to the Basis of Winning Strategies - Manoj Kumar Dash,Manash Kumar Sahu,Jishnu Bhattacharyya - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Customer-Centricity in Organized Retailing: A Guide to the Basis of Winning Strategies
Disponibile in 5 giorni lavorativi
69,82 €
-5% 73,49 €
69,82 € 73,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,82 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
69,82 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Customer-Centricity in Organized Retailing: A Guide to the Basis of Winning Strategies - Manoj Kumar Dash,Manash Kumar Sahu,Jishnu Bhattacharyya - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book provides a compendium of cutting-edge knowledge for an efficacious retailing strategy, with lessons from the organized retailing sector in India. It explores customer needs and their impact on developing successful retailing strategies and organized retailing in emerging economies with changing consumer behavior. It discusses the importance of developing appropriate retailing strategies in the context of an emerging economy, being agile and forward-thinking to implement a customer-centric approach across the retail value chain's upstream and downstream actions, and the requirement of clarity on the exact tools and techniques that will allow the retailers to move from their present product-centric state to the looked-for customer-centric state. This book aids the practitioners in developing and adopting a culture of customer-centricity and focuses on various retail strategy concepts and their implementation. It aims to present the multifaceted and multifarious questions of retail marketing in two studies, where each study provides a comprehensive solution.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Hardback
175 p.
Testo in English
210 x 148 mm
388 gr.
9789811935923
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore