Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products - John Whalen - cover
Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products - John Whalen - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
53,43 €
-5% 56,24 €
53,43 € 56,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
53,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Design for How People Think: Using Brain Science to Build Better Products - John Whalen - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


User experience doesn’t happen on a screen; it happens in the mind, and the experience is multidimensional and multisensory. This practical book will help you uncover critical insights about how your customers think so you can create products or services with an exceptional experience. Corporate leaders, marketers, product owners, and designers will learn how cognitive processes from different brain regions form what we perceive as a singular experience. Author John Whalen shows you how anyone on your team can conduct "contextual interviews" to unlock insights. You’ll then learn how to apply that knowledge to design brilliant experiences for your customers. Learn about the "six minds" of user experience and how each contributes to the perception of a singular experience Find out how your team—without any specialized training in psychology—can uncover critical insights about your customers’ conscious and unconscious processes Learn how to immediately apply what you’ve learned to improve your products and services Explore practical examples of how the Fortune 100 used this system to build highly successful experiences
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
231 x 165 mm
328 gr.
9781491985458
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore