Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow - Carrie Hane,Mike Atherton - cover
Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow - Carrie Hane,Mike Atherton - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow
Disponibile in 5 giorni lavorativi
30,87 €
-5% 32,49 €
30,87 € 32,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
30,87 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Designing Connected Content: Plan and Model Digital Products for Today and Tomorrow - Carrie Hane,Mike Atherton - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


With digital content published across more channels than ever before, how can you make yours easy to find, use, and share? Is your content ready for the next wave of content platforms and devices? In Designing Connected Content, Mike Atherton and Carrie Hane share an end-to-end process for building a structured content framework. They show you how to research and model your subject area based on a shared understanding of the important concepts, and how to plan and design interfaces for mobile, desktop, voice, and beyond. You will learn to reuse and remix your valuable content assets to meet the needs of today and the opportunities of tomorrow. Discover a design method that starts with content, not pixels. Master the interplay of content strategy, content design, and content management as you bring your product team closer together and encourage them to think content first. Learn how to Model your content and its underlying subject domain Design digital products that scale without getting messy Bring a cross-functional team together to create content that can be efficiently managed and effectively delivered Create a framework for tackling content overload, a multitude of devices, constantly changing design trends, and siloed content creation
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Voices That Matter
2018
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
229 x 178 mm
400 gr.
9780134763385
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore