Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Digital Business: Strategy, Management & Transformation - Annmarie Hanlon - cover
Digital Business: Strategy, Management & Transformation - Annmarie Hanlon - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Digital Business: Strategy, Management & Transformation
Disponibile in 3 settimane
218,61 €
-5% 230,12 €
218,61 € 230,12 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
218,61 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
218,61 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Digital Business: Strategy, Management & Transformation - Annmarie Hanlon - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Digital Business: Strategy, Management & Transformation covers all the essentials for understanding and doing business in a digital world within a single comprehensive textbook, including an introduction to the digital business environment, cutting-edge coverage of data and artificial intelligence, and an exploration of the latest digital tools and platforms and emerging and enabling technologies such as blockchain and Web 3.0. The text explores all types and scales of digital business, from small, innovative start-ups and disruptors that are ‘born digital’, to the digital transformation of traditional large-scale businesses. Readers will also learn how these businesses strategise, operate and manage themselves, user experiences and customer relationships within an ever-increasing digital environment. Consideration is also given to the ethical and legal components of doing digital business with the United Nations’ Sustainable Development Goals in mind. This textbook includes a rich source of learning features and activities making it suitable for business students at undergraduate and postgraduate levels, and setting students up for success on graduation in a fast-changing, digitalised and technology-led business world. Annmarie Hanlon teaches digital marketing and is Course Director for the MSc Marketing and Leadership at Cranfield School of Management in the UK.    You can follow her updates at twitter.com/annmariehanlon and LinkedIn linkedin.com/in/annmariehanlon 
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
312 p.
Testo in English
246 x 189 mm
850 gr.
9781529624236
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore