Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Doing Qualitative Research - David Silverman - cover
Doing Qualitative Research - David Silverman - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Doing Qualitative Research
Disponibile in 5 giorni lavorativi
45,12 €
-5% 47,49 €
45,12 € 47,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,12 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,12 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Doing Qualitative Research - David Silverman - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Need practical advice on how to do your first qualitative research project? This book will guide you through each step of the research process: from brainstorming ideas and working with your supervisor to navigating the field to writing up your results. Driven by examples from other students’ projects, the book features discussions on translating social problems into research topics, collecting data in the wake of a pandemic, and guidance from Qualitative Data Analysis Software expert Christian Schmieder to help you summarise, categorise, and review qualitative data. A new chapter on how much data you need answers the age-old question: ‘how many interviews or case studies are enough?’ It also includes: - Articles and websites to build your bibliography - Questions to test your knowledge - Videos from world-leading qualitative experts - Activities to dig deeper into key concepts and think critically about research - Lessons-learned discussions with other researchers - Exercises to help you choose the right path for your project.   Key features: in addition to the online Silverman Workshops, the book includes top tips, end-of-chapter checklists to test your understanding, and annotated further reading so you can develop your knowledge further.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
656 p.
Testo in English
232 x 186 mm
1160 gr.
9781529769005
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore