Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Understanding Multimodal Discourses in English Language Teaching Textbooks: Implications for Students and Practitioners - Christopher A. Smith - cover
Understanding Multimodal Discourses in English Language Teaching Textbooks: Implications for Students and Practitioners - Christopher A. Smith - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Understanding Multimodal Discourses in English Language Teaching Textbooks: Implications for Students and Practitioners
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
106,88 €
-5% 112,50 €
106,88 € 112,50 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
106,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Understanding Multimodal Discourses in English Language Teaching Textbooks: Implications for Students and Practitioners - Christopher A. Smith - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Textbooks are indispensable components and in some case the cornerstones of the mission of English Language Teaching (ELT). However, they are artefacts of a pedagogical culture that rarely echo the concerns of their most prolific consumers: teachers and students. This book offers a useful framework for evaluating ELT textbooks from a critical discourse perspective; one that is based on sound current research but also offers practical guidance to teachers. Building from a foundational understanding of ELT textbooks, the author presents a systematic procedure to critically analyze their multimodal discourse, examine how those discourses are negotiated between teachers and students in class, and measure how those consumers privately value the lessons. The book provides teachers with the tools they need to select and adapt materials based on critical multimodal discourse analysis, where not only the text but the pictures, websites, audio, visual elements too are subjected to a process which can reveal underlying ideologies, assumptions, omissions and reifications. The triangulated approach, demonstrated in a series of vignettes featuring Korean university students and native-English-speaking instructors, can inform textbook choice, instigate change, and inspire lesson re-contextualization to best suit the needs of its primary consumers.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2022
Hardback
248 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781350256958
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore