Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies - cover
Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
83,12 €
-5% 87,50 €
83,12 € 87,50 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
83,12 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
83,12 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Financial markets have developed rapidly since the 1980s, crossing national borders, and a new financial order has emerged. As a result of increasing competition in this new market, financial institutions and companies have had to improve and renew themselves. The emergence of new financial products has become essential. One of the recent trends observed in financial markets is in financial innovation, with the purpose of ensuring markets are efficient and competitive, along with increasing profitability and reducing risk. Strategic Outlook in Business and Finance Innovation: Multidimensional Policies for Emerging Economies, edited by Hasan Dinçer and Serhat Yüksel, brings together new theoretical frameworks and develops appropriate strategies to improve the performance of firms globally. Vital issues are examined, including customer retention policies, generating new products based on customer needs, clarifying organizational goals, active participation of all organization for idea generation, analysing industry trends and benchmarking in competitive market environments. In this collection, global perspectives are offered with contributions and examples from Asia, Eastern Europe, Latin America and Africa, as well as other emerging economies, which give illuminating insights for scholars of business, management and finance.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Hardback
256 p.
Testo in English
229 x 152 mm
477 gr.
9781800434455
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore