Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Teaching and Confronting Racial Neoliberalism in Higher Education: Autoethnographic Explorations of the Race Studies Classroom - Michelle D. Byng,Vaso Thomas,Donna-Marie Peters - cover
Teaching and Confronting Racial Neoliberalism in Higher Education: Autoethnographic Explorations of the Race Studies Classroom - Michelle D. Byng,Vaso Thomas,Donna-Marie Peters - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Teaching and Confronting Racial Neoliberalism in Higher Education: Autoethnographic Explorations of the Race Studies Classroom
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
73,24 €
-5% 77,09 €
73,24 € 77,09 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,24 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
73,24 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Teaching and Confronting Racial Neoliberalism in Higher Education: Autoethnographic Explorations of the Race Studies Classroom - Michelle D. Byng,Vaso Thomas,Donna-Marie Peters - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book examines the way in which professors must confront the social implications of racial neoliberalism. Drawing on autoethnographic research from the authors’ combined 100 years of teaching experience, it recognizes the need for faculty to negotiate their own experiences with race, as well as those of their students. It focuses on the experiential nature of teaching, supplementing the fields’ focus on pedagogy, and recognizes that professors must, in fact, highlight, rather than downplay, the realities of racial inequalities of the past and present. It explores the ability of instructors to make students who are not of color feel that they are not racists, as well as their ability to make students of color feel that they can present their experiences of racism as legitimate. A unique sociological analysis of the racial studies classroom, this book will be of value to researchers, scholars and faculty with interests in race and ethnicity in education; diversity studies; equity; pedagogy; and the sociology of education, teaching, and learning.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Research in Race and Ethnicity in Education
2023
Hardback
116 p.
Testo in English
216 x 138 mm
390 gr.
9781032559230
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore