Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality - cover
The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality
Disponibile in 3 settimane
200,65 €
-5% 211,21 €
200,65 € 211,21 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
200,65 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
200,65 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Business of the Metaverse: How to Maintain the Human Element Within this New Business Reality - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The metaverse is the future of business applications and models, and this ground-breaking book points and details a complete and clear picture of how the metaverse can impact the various business segments and how the human element will be maintained within the evolutionary change. This book serves as a guide for those planning to implement and expand the metaverse in their business as well as those already using it on limited levels. Simulated intelligence innovation can reveal intricate and significant examples in robust and information-rich situations that posture difficulties for human insight. In addition, similar to other burgeoning advancements, the experience and aptitudes accumulated by vendors and consumers, alongside the steady analysis of interactions and information, empower metaverse calculations to be refined and improved. This book illustrates the current advancements and results and expands the analysis of human-centric metaverse applications to business segments and their future effects on overall enterprise management. Essentially, this book elaborates on the impact of the metaverse across business sectors through the use of case studies.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Hardback
334 p.
Testo in English
254 x 178 mm
800 gr.
9781032594798
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore