Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Grading Student Achievement in Higher Education: Signals and Shortcomings - Mantz Yorke - cover
Grading Student Achievement in Higher Education: Signals and Shortcomings - Mantz Yorke - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Grading Student Achievement in Higher Education: Signals and Shortcomings
Disponibilità immediata
38,10 €
-50% 76,21 €
38,10 € 76,21 € -50%
Disp. immediata
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
38,10 € Spedizione gratuita
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
38,10 € Spedizione gratuita
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Grading Student Achievement in Higher Education: Signals and Shortcomings - Mantz Yorke - cover

Descrizione


A lot hangs on the summative grades that students are given. A good degree opens doors which otherwise might remain closed. Yet, as higher education is now a mass rather than an elite system, what is expected of its graduates is different from the expectations of previous generations. Students are expected not only to be able to demonstrate high standards of academic achievement, but also a variety of capabilities that have at different times been given labels such as 'generic skills' and 'transferable skills'. These abilities are difficult to grade for a variety of reasons and some graduates may be losing out because their particular strengths are given insufficient acknowledgement in current summative assessment practices. Using the UK honours degree classifications as a case study, this book appraises the way in which summative assessment in higher education is approached and shows that the foundations of current practices (in the UK and elsewhere) are of questionable robustness. It argues that there is a need to widen the assessment frame if the breadth of valued student achievements is to be recognised adequately.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Key Issues in Higher Education
2015
Paperback / softback
256 p.
Testo in English
234 x 156 mm
454 gr.
9781138975408
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore