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The Highwaymen: Warriors of the Information Superhighway - Ken Auletta - cover
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The Highwaymen: Warriors of the Information Superhighway
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The Highwaymen: Warriors of the Information Superhighway - Ken Auletta - cover
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Descrizione


A titanic struggle is taking place - not just among corporate titans, but among entire industries across the globe. At stake is control of the world's fastest-growing industry: communications. The contestants are the huge Hollywood studios, the television networks, and telephone, publishing, and computer companies. The prize is not only vast wealth, but a virtual lock on the dissemination of information worldwide. The Highwaymen is a riveting and compelling look behind the scenes at the vanities and visions of such chief players as Rupert Murdoch, Ted Turner, Time Warner, Disney, Viacom, and Microsoft. An astounding tale of greed, enterprise, and corporate achievement, The Highwaymen is an account of the explosive landscape of telecommunications, and as such provides an indispensable guide to today's world.
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Dettagli

1998
Paperback
384 p.
Testo in English
9780156005739

Conosci l'autore

Ken Auletta

1942, New York City

Ken Auletta ha scritto profili per gli annali della comunicazione e articoli per il New Yorker dal 1992. È l’autore di undici libri, fra i quali figurano cinque bestseller negli Stati Uniti. I suoi libri più recenti sono Backstory: Inside the business of news e Media Man: The improbable empire of Ted Turner. Il nuovo libro di Auletta, Googled: The end of the world as we know it, è stato pubblicato nel novembre 2010 in Italia da Garzanti Libri con il titolo Effetto Google: la fine del mondo come lo conosciamo.

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