Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

ICT in English Language Education: Bridging the Teaching-Learning Divide in South Asia - Preet Hiradhar,Atanu Bhattacharya - cover
ICT in English Language Education: Bridging the Teaching-Learning Divide in South Asia - Preet Hiradhar,Atanu Bhattacharya - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
ICT in English Language Education: Bridging the Teaching-Learning Divide in South Asia
Disponibilità in 2 settimane
68,90 €
68,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
68,90 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
68,90 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
ICT in English Language Education: Bridging the Teaching-Learning Divide in South Asia - Preet Hiradhar,Atanu Bhattacharya - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book discusses the use of Web 2.0 tools to leverage students’ own use of New Media, which can take learning beyond the classroom. This paradigmatic book will help language educators gain a better understanding of the shift in pedagogic practices through the incorporation of technology in language learning programs. It explores the theoretical underpinnings of ICT in education, before moving on to pragmatic considerations and subsequent implementation of ICT within and beyond language classrooms in the South Asian context. The book covers a wide range of topics, such as the context within which ICT can be placed vis-à-vis teaching and learning in the digital age, as well as the role of ICT in communicative practices, and strategies used to bring these practices to the language classroom. It illustrates how ICT can be incorporated for both receptive as well as productive language learning skills, such as listening, reading, speaking, and writing within pedagogic frameworks.  Accordingly, it addresses affordable technologies and how they can be made a part of the teaching–learning experience. Finally, in terms of ICT beyond the classroom, the book provides a broader perspective on ICT in terms of selecting platforms or software, as well as the evaluation of ICT with special reference to ICT policies that offer language educators guidance on managing ICT frameworks within their institutions. Given its scope, the book offers a valuable asset for language educators, teacher trainers, students, and researchers in education and linguistics programs within and outside South Asia.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

SpringerBriefs in Education
2022
Paperback / softback
93 p.
Testo in English
235 x 155 mm
9789811690044
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore