Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Identifying and Supporting Productive STEM Programs in Out-of-School Settings - National Research Council,Division of Behavioral and Social Sciences and Education,Board on Science Education - cover
Identifying and Supporting Productive STEM Programs in Out-of-School Settings - National Research Council,Division of Behavioral and Social Sciences and Education,Board on Science Education - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Identifying and Supporting Productive STEM Programs in Out-of-School Settings
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
34,44 €
-5% 36,25 €
34,44 € 36,25 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 36,25 € 34,44 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
-5% 36,25 € 34,44 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Identifying and Supporting Productive STEM Programs in Out-of-School Settings - National Research Council,Division of Behavioral and Social Sciences and Education,Board on Science Education - cover

Descrizione


More and more young people are learning about science, technology, engineering, and mathematics (STEM) in a wide variety of afterschool, summer, and informal programs. At the same time, there has been increasing awareness of the value of such programs in sparking, sustaining, and extending interest in and understanding of STEM. To help policy makers, funders and education leaders in both school and out-of-school settings make informed decisions about how to best leverage the educational and learning resources in their community, this report identifies features of productive STEM programs in out-of-school settings. Identifying and Supporting Productive STEM Programs in Out-of-School Settings draws from a wide range of research traditions to illustrate that interest in STEM and deep STEM learning develop across time and settings. The report provides guidance on how to evaluate and sustain programs. This report is a resource for local, state, and federal policy makers seeking to broaden access to multiple, high-quality STEM learning opportunities in their community. Table of Contents Front Matter Executive Summary Where and How Young People Learn STEM Criteria for Identifying Productive STEM Programs in Out-of-School Settings Evaluating Outcomes and Generating New Knowledge What Is Known and Recommendations for Action Notes Appendix A: Successful Out-of-School STEM Learning Summit Agenda Appendix B: Papers Commissioned for the Study Appendix C: Board on Science Education Appendix D: Acknowledgments
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Testo in English
279 x 216 mm
9780309373623
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore