Inside the Mind of the Stakeholder: The Hype Behind Stakeholder Pressure - cover

Inside the Mind of the Stakeholder: The Hype Behind Stakeholder Pressure

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Curatore: Ulrich Steger
Anno: 2006
Rilegatura: Hardback
Pagine: 318 p.
Testo in English
Dimensioni: 216 x 140 mm
Peso: 596 gr.
  • EAN: 9780230006898

€ 109,72

€ 115,49
(-5%)

Punti Premium: 110

Venduto e spedito da IBS

Quantità:
LIBRO INGLESE
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Evidence obtained from stakeholder groups in Europe is sobering indeed in the context of globalization and the constant striving for competitiveness. This book provides an honest and in-depth analysis of how stakeholders themselves assess and influence corporate sustainability. It is an eye-opener, both for companies and for the stakeholders.
Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali