Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making - Craig A. Mertler - cover
Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making - Craig A. Mertler - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making
Disponibilità in 2 settimane
123,40 €
123,40 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
123,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
123,40 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Interpreting Standardized Test Scores: Strategies for Data-Driven Instructional Decision Making - Craig A. Mertler - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The vast majority of educators-for whom scores resulting from standardized tests are so potentially vital and informative-have literally never received formal training regarding how to interpret these scores and, more importantly, how to use them to aid their instructional decision making. The basic purpose of this book is to provide teachers and administrators with a manual, of sorts, designed to help them understand the nature of standardized tests and, in particular, the scores that result from them. The definitive purpose of the book is to help them develop the skills necessary to incorporate these test scores into various types of instructional decision making (a process known as `data-driven decision making') as necessitated by the needs of their students. This title includes: - Numerous samples of printouts resulting from well-known standardized tests - Presentation and discussion of various process that can be used to incorporate standardized test results into instructional decision making - Several specific examples, using sample results of these well-known standardized tests and the processes, such as how a teacher would proceed through the process of using the test scores to aid in making decisions about future instruction - Case studies, consisting of interviews conducted by the author with district-level administrators, building administrators, and classroom teachers, all of whom have been engaged in a process of incorporating test scores into decision making for several years This book could serve as a supplement to any course that incorporates standardized testing as a topic, including but not limited to courses in classroom assessment, educational psychology, content methods, reading, special education, curriculum, literacy, administration, the principalship, and the superintendency.

Dettagli

2007
Paperback / softback
272 p.
Testo in English
231 x 187 mm
190 gr.
9781412937191
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore