Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Keeping Up the Kardashian Brand: Celebrity, Materialism, and Sexuality - Amanda Scheiner McClain - cover
Keeping Up the Kardashian Brand: Celebrity, Materialism, and Sexuality - Amanda Scheiner McClain - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Keeping Up the Kardashian Brand: Celebrity, Materialism, and Sexuality
Disponibilità in 2 settimane
66,59 €
66,59 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
66,59 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
66,59 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Keeping Up the Kardashian Brand: Celebrity, Materialism, and Sexuality - Amanda Scheiner McClain - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The Kardashian family is a contemporary cultural touchstone, recognizable throughout the world connoting warrantless celebrity, voluptuous beauty, and social media savviness. Amanda Scheiner McClain explores the Kardashians’ brand and celebrity via narrative discourse analyses of their hit reality television series, Keeping Up with the Kardashians, social media utilization, and popular press coverage. This triangulated study allows insight into contemporaneous American culture: societal norms, values, and ideologies, as well as structural and cultural aspects of cross-platform brand creation. The television series examination finds intrinsic paradoxes of sexuality/conservatism, family/business, beauty/unhappiness, narcissism/celebrity, intimate/transgressiveness, and traditional/nontraditional gender roles, as well as materialism and public vs. private spheres themes. In addition, a study of the Kardashian blogs and Twitter use finds that their careful participation amplifies celebrity and unifies the overall brand into a single, sellable image across media. Through interactive media and just being themselves, the Kardashians renovate banal status updates and hackneyed reality television into character-constructing building blocks of brand, celebrity, and profits.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2015
Paperback / softback
158 p.
Testo in English
230 x 154 mm
272 gr.
9781498520614
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore