Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Learning to Think, Thinking to Learn: A Metacognitive Skills Program for Student Success - Katherine Pang - cover
Learning to Think, Thinking to Learn: A Metacognitive Skills Program for Student Success - Katherine Pang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Learning to Think, Thinking to Learn: A Metacognitive Skills Program for Student Success
Disponibilità in 2 settimane
75,80 €
75,80 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
75,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
75,80 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Learning to Think, Thinking to Learn: A Metacognitive Skills Program for Student Success - Katherine Pang - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Learning to Think, Thinking to Learn: A Metacognitive Skills Program for Student Success is designed to help students develop resiliency, self-facilitation, initiation, and executive function skills that contribute to academic success. The text is built upon a strong model of executive function development within a metacognitive framework. It helps students develop behaviors critical to success, identify and leverage their unique strengths within their courses, and learn how to effectively overcome internal and external obstacles. Opening chapters introduce students to the unique framework for the text and explain how the workbook has been designed to foster academic success. The following parts guide students through a series of exercises that help them develop particular skills. In Part II, students hone the five skills in the executing group: initiating, planning, comprehending, monitoring, and evaluating. Part III introduces six additional skills: motivating, shifting, regulating, controlling, allocating, and task progressing. The final part focuses on the skills of self-reflection, self-correction, and resiliency. Providing students with a deeply reflective and highly interactive experience, Learning to Think, Thinking to Learn is an ideal resource for first-year orientation and student success courses and programs.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
229 x 152 mm
1 gr.
9781516545605
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore