Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Brand New China: Advertising, Media, and Commercial Culture - Jing Wang - cover
Brand New China: Advertising, Media, and Commercial Culture - Jing Wang - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Brand New China: Advertising, Media, and Commercial Culture
Attualmente non disponibile
34,27 €
-5% 36,07 €
34,27 € 36,07 € -5%
Attualmente non disp.
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,27 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
34,27 € Spedizione gratuita
attualmente non disponibile attualmente non disponibile
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Brand New China: Advertising, Media, and Commercial Culture - Jing Wang - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


One part riveting account of fieldwork and one part rigorous academic study, Brand New China offers a unique perspective on the advertising and marketing culture of China. Jing Wang's experiences in the disparate worlds of Beijing advertising agencies and the U.S. academy allow her to share a unique perspective on China during its accelerated reintegration into the global market system. Brand New China offers a detailed, penetrating, and up-to-date portrayal of branding and advertising in contemporary China. Wang takes us inside an advertising agency to show the influence of American branding theories and models. She also examines the impact of new media practices on Chinese advertising, deliberates on the convergence of grassroots creative culture and viral marketing strategies, samples successful advertising campaigns, provides practical insights about Chinese consumer segments, and offers methodological reflections on pop culture and advertising research. This book unveils a "brand new" China that is under the sway of the ideology of global partnership while struggling not to become a mirror image of the United States. Wang takes on the task of showing where Western thinking works in China, where it does not, and, perhaps most important, where it creates opportunities for cross-fertilization. Thanks to its combination of engaging vignettes from the advertising world and thorough research that contextualizes these vignettes, Brand New China will be of interest to industry participants, students of popular culture, and the general reading public interested in learning about a rapidly transforming Chinese society.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2010
Paperback / softback
432 p.
Testo in English
202 x 130 mm
9780674047082
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore