Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Luxury Retail and Digital Management: Developing Customer Experience in a Digital World - Michel Chevalier,Michel Gutsatz - cover
Luxury Retail and Digital Management: Developing Customer Experience in a Digital World - Michel Chevalier,Michel Gutsatz - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
Luxury Retail and Digital Management: Developing Customer Experience in a Digital World
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
45,12 €
-5% 47,49 €
45,12 € 47,49 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,12 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
45,12 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Luxury Retail and Digital Management: Developing Customer Experience in a Digital World - Michel Chevalier,Michel Gutsatz - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Develop a winning customer experience in the digital world Luxury consumers are changing - they come from all over the world, they are young and they are digital natives. How can luxury brands that have built themselves as pure physical players adapt their business model and practices to address their expectations without abandoning their luxury DNA? Luxury Retail and Digital Management, 2nd Edition sets focus on the major retailing challenges and customer evolutions luxury brands are facing today: the digitalisation and the emergence of the millennials and Chinese luxury consumers. These major changes have been affecting the distribution and communication channels of luxury brands; they now have to think simultaneously physical stores and e-commerce, global marketing and digital marketing. * Defines all the tools that are necessary to manage luxury stores including analysis of location and design concept * Explores the selection, training and motivation of the staff * Covers everything executives, managers and retail staff need to know in order to enter, expand, understand and succeed in the world of luxury retail Written by luxury retail experts Michel Chevalier and Michel Gutsatz, who lend their solid academic credentials and professional expertise to the subject, Luxury Retail and Digital Management, 2nd Edition provides deep insight into the main challenges that luxury brands are facing in this digital age.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2020
Hardback
384 p.
Testo in English
231 x 158 mm
771 gr.
9781119542339
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore