Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Take a Chance!: 101 Entrepreneurial Lessons for Making it Big - Larry Gaynor - cover
Take a Chance!: 101 Entrepreneurial Lessons for Making it Big - Larry Gaynor - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Take a Chance!: 101 Entrepreneurial Lessons for Making it Big
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
21,26 €
-5% 22,38 €
21,26 € 22,38 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,26 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
21,26 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Take a Chance!: 101 Entrepreneurial Lessons for Making it Big - Larry Gaynor - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


You’re An Entrepreneur. You’ve either started or are thinking of starting your own business. Or you’re all in and need to take a chance. Then this book is for you. Starting a business is brutal. 70% of businesses fail after five years and only 25% of businesses make it to 15 years or more. What if you had a crystal ball to guide you through your business cycle so you didn’t make the same mistakes as everyone else? Larry Gaynor is a serial beauty entrepreneur still running TNG Worldwide since 1985. He has dealt with the biggest companies including L’Oréal, Unilever, Amazon and Walmart. As a retailer, he had to take a chance and decide to shut down his $5 million store and become a wholesale distributor. As a distributor, he was cut-off more than ten times and threatened to sell his company or else. As a manufacturer, he had to take a chance and risk everything during the pandemic. Take A Chance! is Gaynor’s fascinating journey as an entrepreneur spanning more than 50 years. Key take-aways include Gallup-training that changed TNG’s culture; the pivot to manufacturing from being a lowly distributor; the importance of being an Amazon Top 200 Reseller; and the rise and fall of the pro beauty business. Along the way, Gaynor shares his top 101 entrepreneurial lessons for making it big.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
408 p.
Testo in English
228 x 152 mm
9798887504209
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore