Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Tourism Policy-Making in the Context of Contested Wicked Problems: Politics, Paradigm Shifts and Transformation Processes - cover
Tourism Policy-Making in the Context of Contested Wicked Problems: Politics, Paradigm Shifts and Transformation Processes - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Tourism Policy-Making in the Context of Contested Wicked Problems: Politics, Paradigm Shifts and Transformation Processes
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
118,75 €
-5% 125,00 €
118,75 € 125,00 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
118,75 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
118,75 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Tourism Policy-Making in the Context of Contested Wicked Problems: Politics, Paradigm Shifts and Transformation Processes - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Embedded in and interrelated with its broader socio-economic and political context, the tourism system currently faces profound challenges. Against this backdrop, the book Tourism Policy-Making in the Context of Contested Wicked Problems offers a contemporary and interdisciplinary perspective on tourism public policy to aid the description, analysis, and explanation of these wicked and interconnected, complex policy problems. Current problem-solving capabilities and competences of governments to deal with specific tourism policy issues (or wicked problems) such as the climate emergency, tourism mobility, indigenous disadvantages, the COVID-19 pandemic, or the P2P economy are critically analysed and some interesting insights are offered into transition pathways towards tourism sustainability. The book is part of the Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research series which seeks to advance knowledge and sense-making skills in interpreting cultural, organisational, and personal influences relating to tourism and hospitality behaviours. This broad objective includes examining unconscious and conscious thinking processes of tourists, guests, and/or service providers in contexts that relate to tourism and hospitality.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Advances in Culture, Tourism and Hospitality Research
2024
Hardback
376 p.
Testo in English
229 x 152 mm
604 gr.
9781835499856
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore