Managing SMES International Business Strategies – The Case of East Tennessee

Reinhold Roth

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
Editore: Kellner, Klaus
Formato: PDF
Testo in en
Cloud: Scopri di più
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
  • EAN: 9783956511554

€ 12,99

Punti Premium: 13

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Scrivi cosa pensi di questo articolo
5€ IN REGALO PER TE
Bastano solo 5 recensioni. Promo valida fino al 25/09/2019

Scopri di più

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Today there is an increasing awareness of the relevance of the place that SMEs occupy in the overall business landscape and according to their importance not only for regional economies, but to national economies as well. SMEs more often are becoming the focus of academic research and are generally viewed as one of the cornerstones of entrepreneurial development and job creation. Managing SMEs International Business Strategies wants to aid SMEs in their efforts going across borders.Providing theoretical management expertise and practical insights – from experiences made in East Tennessee – may help SMEs to understand some of the opportunities and obstacles that those willing to enter the global market place will face.
Note legali