Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

The Path to Sustainable Corporate Management: How to Take Responsibility for People, the Environment and the Economy - Ralf T. Kreutzer - cover
The Path to Sustainable Corporate Management: How to Take Responsibility for People, the Environment and the Economy - Ralf T. Kreutzer - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
The Path to Sustainable Corporate Management: How to Take Responsibility for People, the Environment and the Economy
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
87,55 €
-5% 92,16 €
87,55 € 92,16 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
87,55 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
87,55 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Path to Sustainable Corporate Management: How to Take Responsibility for People, the Environment and the Economy - Ralf T. Kreutzer - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book shows how managers at all levels of the company can master the challenges of sustainable corporate management with confidence. Concrete action plans are presented for this purpose. Climate change and the finite nature of natural resources are already taking their toll worldwide. A rethink towards ecological sustainability is not only urgently needed at a global level. The orientation of corporate strategies is also increasingly determined by the socio-political morals of customers and other stakeholders, where economic and socio-political interests must be in harmony with social and ecological challenges. Using the three-pillar model for sustainability (Triple Bottom Line) and further topics (such as supply chain law and ESG criteria), the author shows in a practical way how companies can successfully meet these major challenges in the long term. The key to success lies in a change in values towards ecological, social and economic sustainability that is defined and practiced at all levels of the company. Nicola Oudejans, Course Director Chief Digital Officer at the University for Continuing Education Krems/Danube University Krems
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
305 p.
Testo in English
240 x 168 mm
9783658439736
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore