Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Media in Africa: Issues and Critiques - cover
Media in Africa: Issues and Critiques - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Media in Africa: Issues and Critiques
Disponibile in 5 giorni lavorativi
41,55 €
-5% 43,74 €
41,55 € 43,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,55 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,55 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Media in Africa: Issues and Critiques - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


A comprehensive and accessible introduction, this book examines a range of issues pertaining to theory, history and critiques of media in Africa. Featuring contributions from global scholars, that represent both new and established voices on the African continent and the diaspora, this volume explores themes of decolonization, media freedom, media censorship, identity, representation, pluralism, media framing, political economy of the media with emphasis on ownership, market trends and transnational media operations in Africa. Contributors explore these and other topics across a variety of media tiers, types, genres and platforms. The book also features contributions from practicing journalists and media practitioners working in Africa, providing students with hands-on knowledge from the field. Chapters in this volume take an instructional approach with contributors engaging key concepts and related theories to explore the praxis of media in Africa through specific case studies. An essential text for students of media, communication, journalism, and cultural studies who are studying media in Africa, as well as those studying global media.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Paperback / softback
232 p.
Testo in English
229 x 152 mm
430 gr.
9781032392394
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore