Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Microwave and RF Design, Volume 2: Transmission Lines - Michael Steer - cover
Microwave and RF Design, Volume 2: Transmission Lines - Michael Steer - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
Microwave and RF Design, Volume 2: Transmission Lines
Disponibile in 3 settimane
18,76 €
18,76 €
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,76 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,76 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Microwave and RF Design, Volume 2: Transmission Lines - Michael Steer - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Microwave and RF Design: Transmission Lines builds on the concepts of forward- and backward-traveling waves. Many examples are included of advanced techniques for analyzing and designing transmission line networks with microstrip lines primarily used in design examples. Coupled-lines are an important functional element in microwave circuits, and circuit equivalents of coupled lines are introduced as fundamental building blocks in design. The text and examples introduce the often hidden design requirements of mitigating parasitic effects and eliminating unwanted modes of operation. This book is suitable as both an undergraduate and graduate textbook, as well as a career-long reference book. Key Features: The second volume of a comprehensive series on microwave and RF design; Open access ebook editions are hosted by NC State University Libraries; 56 worked examples; An average of 31 exercises per chapter; Answers to selected exercises; Focus on planar lines including microstrip; A companion book, Fundamentals of Microwave and RF Design, is suitable as a comprehensive undergraduate textbook on microwave engineering.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2019
Paperback / softback
302 p.
Testo in English
279 x 216 mm
9781469656922
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore