Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World - Tim Mason,Sarah Jarvis - cover
Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World - Tim Mason,Sarah Jarvis - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World
Disponibile in 3 settimane
122,62 €
-5% 129,07 €
122,62 € 129,07 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
122,62 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
122,62 € Spedizione gratuita
disponibile in 3 settimane disponibile in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Omnichannel Retail: How to Build Winning Stores in a Digital World - Tim Mason,Sarah Jarvis - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The retail industry is under significant pressure. Not only are retailers grappling with rising costs, but they are trying to keep up with rapidly changing consumer behaviours, technological advancements and ever-increasing competition. To win, retailers today have to learn how to serve customers equally well both on and offline. This means integrating the physical seamlessly with the digital and creating something that is flawlessly omnichannel as, more than ever, customers are seeking convenient, personalized and unified shopping experiences, regardless of when or where they choose to engage. An omnichannel approach to retail delivers the potential to boost footfall, enhance customer insight, improve service, grow loyalty and ultimately drive sales. Omnichannel Retail serves as a practical guide for businesses on how they can better serve customers to fuel their growth by harnessing the opportunity that being digitally enabled and data-driven brings. This fully updated new edition explains how to build engaging loyalty schemes, deliver personalized marketing and how to maximize the power of customer data. Featuring case studies from omnichannel leaders worldwide such as Asda, Woolworths Australia, Target and Pret A Manger, this book provides tangible and proven examples of how retailers can capitalize on the opportunity that our hyper-connected and always-on world presents.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Hardback
256 p.
Testo in English
2 x 2 mm
210 gr.
9781398612747
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore