Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands - Al Ries,Laura Ries - cover
The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands - Al Ries,Laura Ries - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 1 lista dei desideri
The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands
Disponibile in 2 settimane
11,90 €
11,90 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
11,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
11,90 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
The Origin of Brands: How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands - Al Ries,Laura Ries - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


In their trademark witty style, the Rieses draw upon ten years of research in order to present lively case studies showing how successful brands are developed. Exploring some of the most powerful brands and products of all time, they provide penetrating analysis into the marketing methods that built and established them. Ries and Ries lay down the rules for brand creation in a series of chapters showing how new ideas are developed, the importance of being first, inventing a new category, positioning opposite existing brands, positioning against an "enemy." They also discuss the importance of public relations, protecting the brand, and when to give up on an existing brand. They go on to show how one of the most effective techniques for creating new brands is to branch them off of already successful products or services. The authors contend that the principle applies in every category - beer, water, cola, insurance, software, computer hardware, retail, restaurants, clothing, etc. - and they examine the notion through their cases and examples. In contrast, they also look at the disasters created when products, services - or companies - are pushed together in misguided attempts to create new brands. Best example is the merger between AOL and Time-Warner.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2005
Paperback / softback
320 p.
Testo in English
203 x 135 mm
281 gr.
9780060570156
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore