Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Party Brands in Crisis: Partisanship, Brand Dilution, and the Breakdown of Political Parties in Latin America - Noam Lupu - cover
Party Brands in Crisis: Partisanship, Brand Dilution, and the Breakdown of Political Parties in Latin America - Noam Lupu - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Party Brands in Crisis: Partisanship, Brand Dilution, and the Breakdown of Political Parties in Latin America
Disponibile in 2 settimane
40,50 €
40,50 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
40,50 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Party Brands in Crisis: Partisanship, Brand Dilution, and the Breakdown of Political Parties in Latin America - Noam Lupu - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Why have so many established political parties across Latin America collapsed in recent years? Party Brands in Crisis offers an explanation that highlights the effect of elite actions on voter behavior. During the 1980s and 1990s, political elites across the region implemented policies inconsistent with the traditional positions of their party, provoked internal party conflicts, and formed strange-bedfellow alliances with traditional rivals. These actions diluted party brands and eroded voter attachment. Without the assured support of a partisan base, parties became more susceptible to short-term retrospective voting, and voters without party attachments deserted incumbent parties when they performed poorly. Party Brands in Crisis offers the first general explanation of party breakdown in Latin America, reinforcing the interaction between elite behavior and mass attitudes.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2017
Paperback / softback
263 p.
Testo in English
230 x 150 mm
400 gr.
9781107423206
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore