Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Peak Performance for Deans and Chairs: Reframing Higher Education's Middle - Susan Stavert Roper,Terrence E. Deal - cover
Peak Performance for Deans and Chairs: Reframing Higher Education's Middle - Susan Stavert Roper,Terrence E. Deal - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Peak Performance for Deans and Chairs: Reframing Higher Education's Middle
Disponibilità in 2 settimane
71,30 €
71,30 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
71,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
71,30 € Spedizione gratuita
disponibilità in 2 settimane disponibilità in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Peak Performance for Deans and Chairs: Reframing Higher Education's Middle - Susan Stavert Roper,Terrence E. Deal - cover

Descrizione


Deans and chairs, like other leaders everywhere, often rely on narrow views of their organizations that capture only part of the real picture. As a result, they miss out on a rich array of options available to them. Peak Performance for Deans and Chairs molds deans and chairs into better leaders by teaching them a new way of thinking about their universities, colleges, and departments. Reframing is the ability to examine a situation through multiple lenses, which not only enhances understanding of challenges leaders face but also suggests strategies for moving forward. Entertaining and realistic scenarios show deans and chairs grappling with common problems as they attempt to implement change, manage the faculty, deal with budget cuts, and win over the 'higher-ups.' Some leaders are successful; others fail. This book analyzes the behavior of chairs and deans through the political, structural, human resources, and symbolic frames. Lessons learned from the negative as well as the positive scenarios are highlighted, enabling deans and chairs to easily adapt them to their own situations.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2013
Paperback / softback
112 p.
Testo in English
230 x 153 mm
181 gr.
9781607095378
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore