Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
A Guide to Writing as an Engineer - David F. Beer,David A. McMurrey - cover
A Guide to Writing as an Engineer - David F. Beer,David A. McMurrey - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
A Guide to Writing as an Engineer
Disponibile in 5 giorni lavorativi
87,88 €
-5% 92,50 €
87,88 € 92,50 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
87,88 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
87,88 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
A Guide to Writing as an Engineer - David F. Beer,David A. McMurrey - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Everyone knows that engineers must be good at math, but many students fail to realize just how much writing engineering involves: reports, memos, presentations, specifications—all fall within the purview of a practicing engineer, and all require a polished clarity that does not happen by accident. A Guide to Writing as an Engineer provides essential guidance toward this critical skill, with practical examples, expert discussion, and real-world models that illustrate the techniques engineers use every day. Now in its Fifth Edition, this invaluable guide has been updated to reflect the most current standards of the field, and leverage the eText format to provide interactive examples, Engineering Communication Challenges, self-quizzes, and other learning tools. Students build a more versatile skill set by applying core communication techniques to a variety of situations professional engineers encounter, equipping them with the knowledge and perspective they need to succeed in any workplace. Although suitable for first-year undergraduate students, this book offers insight and reference for every stage of a young engineer’s career.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2021
Paperback / softback
240 p.
Testo in English
252 x 201 mm
431 gr.
9781119285960
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore