Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Qualitative Research in Tourism: Ontologies, Epistemologies and Methodologies - cover
Qualitative Research in Tourism: Ontologies, Epistemologies and Methodologies - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Qualitative Research in Tourism: Ontologies, Epistemologies and Methodologies
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
44,88 €
-5% 47,24 €
44,88 € 47,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
44,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
44,88 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Qualitative Research in Tourism: Ontologies, Epistemologies and Methodologies - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The first to focus solely upon qualitative research in tourism, this book combines discussions of the philosophies underpinning qualitative research, with reflexive chapters that demonstrate how these techniques can be used. Incorporating a range of case studies written by leading international scholars, this book makes clear the ways in which these pieces of research have been informed by the authors' epistemological, ontological and methodological standpoint. Based on a range of empirical tourism studies set in the context of theoretical discussion, it demonstrates the benefits of using a range of qualitative approaches to research tourism, exploring the ways in which a number of techniques, including participants observation, memory work, biographical diaries, focus groups and visual exercises, have been adopted by researchers from a range of disciplinary backgrounds to undertake empirical research in tourism. An indispensable text for final year undergraduates, Masters and PhD students embarking on research in the field, it also will be a valuable title for academics with an interest in either tourism research or qualitative methodology. Linking theory with research practice, it offers a holistic account of qualitative research in tourism.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Contemporary Geographies of Leisure, Tourism and Mobility
2004
Paperback / softback
352 p.
Testo in English
234 x 156 mm
650 gr.
9780415280877
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore