Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Smarketing: How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing - Tim Hughes,Adam Gray,Hugo Whicher - cover
Smarketing: How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing - Tim Hughes,Adam Gray,Hugo Whicher - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Smarketing: How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing
Disponibile in 2 settimane
35,00 €
35,00 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
35,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 2 settimane disponibile in 2 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Smarketing: How to Achieve Competitive Advantage through Blended Sales and Marketing - Tim Hughes,Adam Gray,Hugo Whicher - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Since the earliest days of 'modern' marketing and sales, the departments that ran these key functions have been separate empires. They have different leaders, different budgets, and different organizational structures. However, with the overwhelming impact of continuous disruption, many organizations have been left floundering, unsure of how to get traction in the market. The old rule book has been torn up and thrown away. Smarketing is the first book that explores the shift that will become the future state operating model for companies seeking to remain competitive and relevant in this fast-changing digital world. It explains how and why companies should blend sales and marketing into one single, streamlined smarketing department. Sales people will become better marketers, and marketers better sales people, leading to bigger, better business growth all round. With clearly defined implementation strategies that can be applied by any company, regardless of size or sector, Smarketing is an invaluable resource for any marketing or sales professional looking to drive growth and success in the new era of marketing.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2018
Paperback / softback
248 p.
Testo in English
233 x 157 mm
380 gr.
9780749483586
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore