Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Socio-Economic Approach to Management: Science-Based Consulting for Sustainability - Laurent Cappelletti,Henri Savall,Véronique Zardet - cover
Socio-Economic Approach to Management: Science-Based Consulting for Sustainability - Laurent Cappelletti,Henri Savall,Véronique Zardet - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Socio-Economic Approach to Management: Science-Based Consulting for Sustainability
Disponibile in 5 giorni lavorativi
41,55 €
-5% 43,74 €
41,55 € 43,74 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,55 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
41,55 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Socio-Economic Approach to Management: Science-Based Consulting for Sustainability - Laurent Cappelletti,Henri Savall,Véronique Zardet - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


The Socio-Economic Approach to Management (SEAM) is a management methodology for developing the sustainable performance of organizations. It finds its roots in a socially responsible vision of capitalism and its originality is to offer a unique management model useful for sustainably managing people and providing socially responsible consulting, as well as for carrying out research-interventions and creating knowledge. This book is the first to present in a synthetic way and illustrate with case studies the political, managerial and scientific dimensions of SEAM. This methodology has been successfully tested on thousands of companies and organizations from 48 different countries since 1974 and distinguished by prestigious French and American academies. It aims to convert the hidden costs of social dissatisfaction (absenteeism, excessive staff turnover, underproductivity) into economic value for the organization, which can be used to increase salaries, self-financed investments, master budgets or remunerate shareholders. It will be of great interest to students and scholars of management, as well as practitioners and consultants.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2024
Hardback
152 p.
Testo in English
210 x 148 mm
355 gr.
9783031438745
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore