Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Stadia Naming Rights in Sport - Leah Gillooly,Terry Eddy,Dominic Medway - cover
Stadia Naming Rights in Sport - Leah Gillooly,Terry Eddy,Dominic Medway - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Stadia Naming Rights in Sport
Disponibile in 5 giorni lavorativi
27,35 €
-5% 28,79 €
27,35 € 28,79 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,35 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
27,35 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Stadia Naming Rights in Sport - Leah Gillooly,Terry Eddy,Dominic Medway - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This book is an accessible, practical, and systematic guide to stadium naming rights sponsorship within sport, designed to help practitioners and students gain a better understanding of how naming rights work and the benefits that sport and corporate organisations may get from this kind of arrangement. The book explains the key principles underpinning naming rights deals and sports sponsorship in non-specialist language for readers with little prior knowledge of the subject. Drawing on examples and case studies of naming rights sponsorships in international markets, across both professional and amateur sport, the book examines key practical issues such as how naming rights differ from other types of sponsorship, why brands should sign a naming rights deal, and how organisations can maximise their return on naming rights sponsorship. Concise, informative, and practice-focused, this book offers essential insights for all sport management practitioners, for any marketing executives considering sport sponsorship, and for any students or researchers with an interest in sport marketing, sport management, marketing, or events and facilities management.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Sport Business Insights
2024
Paperback / softback
80 p.
Testo in English
216 x 138 mm
453 gr.
9780367630102
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore