Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Strategic Management and Drivers of Success: The Growth, Adaptation, Resilience, and Competition Framework - Surja Datta,Tobias Kutzewski - cover
Strategic Management and Drivers of Success: The Growth, Adaptation, Resilience, and Competition Framework - Surja Datta,Tobias Kutzewski - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Strategic Management and Drivers of Success: The Growth, Adaptation, Resilience, and Competition Framework
Disponibilità in 3 settimane
192,29 €
-5% 202,41 €
192,29 € 202,41 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
192,29 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
192,29 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Strategic Management and Drivers of Success: The Growth, Adaptation, Resilience, and Competition Framework - Surja Datta,Tobias Kutzewski - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Strategy is essentially about achieving organisational success. Growth, Adaptation, Resilience, and Competition (GARC) is a general framework that helps organisations think creatively about attaining success and acknowledges the reality that there is no one single criteria for success. What drives and defines organisational success? Using the path- breaking GARC framework, this book provides an answer to this important question. Combining practice with theory, the reversal of the conventional ‘theory with practice’ idea being intentional, one of the standout features of this book is that it articulates business heuristics for each of the drivers of success along with guidelines on how to use them. To illustrate the empirical grounding of the theoretical aims, the authors connect multiple real- life business cases to each of the four GARC dimensions. This book will therefore be of value to researchers, academics, practitioners, and advanced students in the fields of strategy, organisational studies, and management.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Management, Organizations and Society
2024
Hardback
190 p.
Testo in English
229 x 152 mm
530 gr.
9781032640327
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore