Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Students with Autism: How to improve language, literacy and academic success - Katharine Beals - cover
Students with Autism: How to improve language, literacy and academic success - Katharine Beals - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Students with Autism: How to improve language, literacy and academic success
Disponibile in 5 giorni lavorativi
19,00 €
-5% 20,00 €
19,00 € 20,00 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
19,00 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Students with Autism: How to improve language, literacy and academic success - Katharine Beals - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Beals describes the root causes of the language and learning challenges in autism, their various academic consequences, and a variety of tools and strategies for addressing them. Drawing on what the most current evidence shows about the nature of autism and which therapies are most successful, the book discusses the implications for autism-friendly instruction in academic subjects, noting the ways in which today's classrooms come up short, and suggesting various adjustments that teachers can make. Instead of focusing on social and behavioral issues, general accommodations, and general ways to address learning difficulties, Beals zeros in on academics, on accommodations within specific academic subjects, and on techniques that target autism-specific deficits, situating the issue of educational access within the broader context of disability rights, neurodiversity, and debates about what disability rights and neurodiversity should encompass. Complete acceptance of individuals on the autism spectrum must include complete educational access. This means rethinking assumptions about autistic students, about how we teach expressive language, about how we teach reading comprehension, and about what and how we teach in the many K-12 classrooms attended by autistic students.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2022
Paperback / softback
268 p.
Testo in English
208 x 146 mm
360 gr.
9781915261373
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore