Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Reconsidering Context in Language Assessment: Transdisciplinary Perspectives, Social Theories, and Validity - Janna Fox,Natasha Artemeva - cover
Reconsidering Context in Language Assessment: Transdisciplinary Perspectives, Social Theories, and Validity - Janna Fox,Natasha Artemeva - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Reconsidering Context in Language Assessment: Transdisciplinary Perspectives, Social Theories, and Validity
Disponibilità in 3 settimane
58,89 €
-5% 61,99 €
58,89 € 61,99 € -5%
Disp. in 3 settimane
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
58,89 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
58,89 € Spedizione gratuita
disponibilità in 3 settimane disponibilità in 3 settimane
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Reconsidering Context in Language Assessment: Transdisciplinary Perspectives, Social Theories, and Validity - Janna Fox,Natasha Artemeva - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


This volume reconsiders the problem of context in language testing and other modes of assessment from the perspective of transdisciplinarity. Transdisciplinary assessment research brings together collaborators who draw on the strengths of their differing backgrounds and expertise in order to address high-stakes complex socially-relevant problems. Traditional treatments of context in language assessment research have generally been informed by individualist cognitive theories within measurement and psychometrics. The additive potential of alternative social theories, including theories of genre, situated learning, distributed cognition, and intercultural communication, has largely been overlooked. In this book, the benefits of socio-theoretical reconsiderations of context are discussed and further exemplified in transdisciplinary research studies that investigate the use of assessment in classroom and workplace settings. The book offers a renewed view of context in arguments for the validity of assessment practices, and will be of interest to assessment researchers, practitioners, and students in applied linguistics, education, educational psychology, language testing, and other related disciplines and fields.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

Routledge Studies in Applied Linguistics
2024
Paperback / softback
360 p.
Testo in English
229 x 152 mm
453 gr.
9781032244846
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore