Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Stripe PDP Libri EN
Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions from Game Development to AI - Paris Buttfield-Addison,Jon Manning,Tim Nugent - cover
Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions from Game Development to AI - Paris Buttfield-Addison,Jon Manning,Tim Nugent - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions from Game Development to AI
Disponibile in 5 giorni lavorativi
62,93 €
-5% 66,24 €
62,93 € 66,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,93 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
62,93 € Spedizione gratuita
disponibile in 5 giorni lavorativi disponibile in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Unity Development Cookbook: Real-Time Solutions from Game Development to AI - Paris Buttfield-Addison,Jon Manning,Tim Nugent - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Learn everything you need to know to use the powerful Unity engine to its full potential for 3D and 2D game development, simulation, artificial intelligence, and beyond. From the basics of scripting to techniques for interactivity, AI and behavior, animation, narrative, and networking, this flexible, mind-bogglingly popular engine is useful for anything that needs visuals and real-time simulation. With this thoroughly updated problem-solving cookbook, beginner and intermediate Unity developers will learn about the Unity engine through brief recipes that teach specific features of the software and scripting systems. You'll apply a collection of snippets of code to address common scenarios such as properly keeping score, accepting input, and sharing state over the network. This cookbook pinpoints the problem, sets out the solution, and discusses how to solve your problem in the best and most straightforward way possible. You'll find solutions for: 2D and 3D graphics Math, physics, and character control Animation and movement Behavior and AI Sound and music Narrative and dialogue Input and gameplay Scripting and user interface Simulation and synthetic data creation Networking and accessing web content Analytics and telemetry
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
430 p.
Testo in English
233 x 178 mm
9781098113711
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore