Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

International Perspectives on Knowledge and Curriculum: Epistemic Quality across School Subjects - cover
International Perspectives on Knowledge and Curriculum: Epistemic Quality across School Subjects - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
International Perspectives on Knowledge and Curriculum: Epistemic Quality across School Subjects
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
43,31 €
-5% 45,59 €
43,31 € 45,59 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
43,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
43,31 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
International Perspectives on Knowledge and Curriculum: Epistemic Quality across School Subjects - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Drawing on the idea of powerful knowledge, this book interrogates the epistemic quality of education in schools, in terms of what students are expected to know, make sense of and be able to do through the curriculum. In doing so the authors acknowledge the significance of transformation processes through which specialized knowledge, developed in subject disciplines, is reshaped and re-presented in educational environments. Moving beyond the narrow knowledge vs skills debate of the 20th century, the authors look at how we might democratise and open up access to 'knowledge of the powerful' for all through the school curriculum. Arising from the work of the Knowledge and Quality across School Subjects and Teacher Education network (KOSS), funded by the Swedish Research Council (2019-22), this book draws on studies conducted in a range of national contexts, including from Finland, France, Germany, Norway, Sweden and the UK, and considers the implications for curriculum innovation at policy, programmatic and classroom level.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2023
Paperback / softback
256 p.
Testo in English
234 x 156 mm
9781350225084
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore