Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

What's Mine Is Yours: How Collaborative Consumption is Changing the Way We Live - Rachel Botsman,Roo Rogers - cover
What's Mine Is Yours: How Collaborative Consumption is Changing the Way We Live - Rachel Botsman,Roo Rogers - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 2 liste dei desideri
What's Mine Is Yours: How Collaborative Consumption is Changing the Way We Live
Disponibilità in 5 giorni lavorativi
15,43 €
-5% 16,24 €
15,43 € 16,24 € -5%
Disp. in 5 gg lavorativi
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
15,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
HAMELYN
5,99 € + 5,99 € Spedizione
disponibilità in 1 giorni lavorativi disponibilità in 1 giorni lavorativi
Info
Usato Usato - Ottima condizione
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
15,43 € Spedizione gratuita
disponibilità in 5 giorni lavorativi disponibilità in 5 giorni lavorativi
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
HAMELYN
5,99 € + 5,99 € Spedizione
disponibilità in 1 giorni lavorativi disponibilità in 1 giorni lavorativi
Info
Usato Usato - Ottima condizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
What's Mine Is Yours: How Collaborative Consumption is Changing the Way We Live - Rachel Botsman,Roo Rogers - cover

Descrizione


In the 20th century humanity consumed products faster than ever, but this way of living is no longer sustainable. This new and important book shows how technological advances are driving forms of 'collaborative consumption' which will change forever the ways in which we interact both with businesses and with each other. The average lawn mower is used for four hours a year. The average power drill is used for only twenty minutes in its entire lifespan. The average car is unused for 22 hours a day, and even when it is being used there are normally three empty seats. Surely there must be a way to get the benefit out of things like mowers, drills and even cars, without having to carry the huge up-front costs of ownership? There is indeed. Collaborative consumption is not just a buzzword, it is a new win-win way of life. This insightful and thought-provoking new book by Rachel Botsman and Roo Rogers is an important and fast-moving survey of the dramatic changes we are seeing in the way we consume products. Many of us are familiar with freecycle, eBay, couchsurfing and Zipcar. But these are just the beginning of a new phenomenon. Rachel Botsman and Roo Rogers have interviewed business leaders and opinion formers around the world to draw together the many strands of Collaborative Consumption into a coherent and challenging argument to show that the way we did business and consumerism in the 20th century is not the way we will do it in the 21st century.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2011
Paperback / softback
304 p.
Testo in English
234 x 153 mm
400 gr.
9780007395910
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore