Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Offerta imperdibile
Salvato in 1 lista dei desideri
disponibile in 10 gg disponibile in 10 gg
Info
Winning: The Ultimate Business How-to Book
18,08 € 19,03 €
LIBRO INGLESE
Venditore: IBS
+180 punti Effe
-5% 19,03 € 18,08 €
disp. in 10 gg disp. in 10 gg
Chiudi
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,08 €
disponibile in 10 gg disponibile in 10 gg
Info
Nuovo
Anglo American Book
27,00 € + 4,00 € Spedizione
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
18,08 €
disponibile in 10 gg disponibile in 10 gg
Info
Nuovo
Anglo American Book
27,00 € + 4,00 € Spedizione
disponibilità immediata disponibilità immediata
Info
Nuovo
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Winning: The Ultimate Business How-to Book - Jack Welch - cover
Chiudi

Descrizione


The ultimate business how-to book by the icon of American business and one of the world's most revered and respected leaders, Jack Welch, former CEO of General Electric. Winning explores the changes of recent times and the new economic realities, and more than that, it identifies the central, immutable principals of doing business right and doing it well. "Winning is a book for the people in business who sweat, get their nails dirty, hire, fire, make hard decisions, and pay the price when those decisions are wrong," said Welch. "I see this book as a handbook for people in the trenches, turning their companies and the economy around, not just today, but for years to come. I think it will be useful for people just starting their careers or their own businesses to seasoned managers running multi-billion dollar enterprises. I've learned an enormous amount about what works and what doesn't work throughout my career and I'm very excited about sharing it in Winning." Welch will teach people how to win in business by distilling his experience in three critical areas: working within an organization, dealing with competitors, and handling matters of life and career. Critical to Welch's writing such an accessible, useful guide is his unique collaboration with his wife, Suzy, the former editor of the Harvard Business Review, who brings expertise in management, writing talent and a woman's sensibility to articulating the components of Welch's success.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2005
Paperback / softback
384 p.
Testo in English
234 x 153 mm
500 gr.
9780007197675
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Cerca Cerca
Cerca
Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore