1,001 Ways to Keep Customers Coming Back

1,001 Ways to Keep Customers Coming Back

Donna GreinerTheodore B. Kinni

0 recensioni
Con la tua recensione raccogli punti Premium
pagabile con 18App pagabile con Carta del Docente
Articolo acquistabile con 18App e Carta del Docente
Formato: EPUB con DRM
Testo in en
Compatibilità: Tutti i dispositivi (eccetto Kindle) Scopri di più
Dimensioni: 2,84 MB
  • EAN: 9780307553959

€ 6,12

Punti Premium: 6

Venduto e spedito da IBS

EBOOK INGLESE
Aggiungi al carrello
spinner
Fai un regalo
spinner

non è possibile acquistare ebook su dispositivi Apple. Puoi comunque aggiungerli alla wishlist

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Sure-Fire, Can't-Miss Tips, Techniques, and Ideas for Building Lifelong Customer Loyalty
Imagine having the customer-service secrets of the world's most successful businesses right at your fingertips. With this book you can! Authors Donna Greiner and Theodore Kinni spent five years uncovering how Nordstrom, Southwest Airlines, Ritz-Carlton, American Express, and other world-class companies keep their customers for life. The result is 1,001 timely, entertaining, and brilliantly inventive customer-retention ideas. Inside, you'll discover the secrets to:
·Creating products/services tailored to your customers' needs
·Recognizing and rewarding your most profitable trophy customers
·Using three kinds of guarantees to build customer trust
·Turning first-time customers into frequent buyers
·And much more!

Gaia la libraia

Gaia la libraia Vuoi ricevere un'email sui tuoi prodotti preferiti? Chiedi a Gaia, la tua assistente personale

Note legali