Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Applying Service Science in Business - Hunter Hastings,Jeff Saperstein - cover
Applying Service Science in Business - Hunter Hastings,Jeff Saperstein - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Applying Service Science in Business
Disponibilità in 2 settimane
21,20 €
21,20 €
Disp. in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
21,20 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
21,20 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Applying Service Science in Business - Hunter Hastings,Jeff Saperstein - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Business paradigm shifts are rare. However, the shift to a services-dominant economy and to services-dominant value creation genuinely merits the designation. Almost 80% of GDP in developed economies is attributable to services, and some economists regard products as merely the physical embodiment of service delivery. Yet today's business analysis, business management, business organization, business processes, and business education emerged from manufacturing-dominant logic; the principles of service are often under-served and poorly understood. This results in lost opportunities for growth. Service Science, Management and Engineering (SSME) has been slowly bubbling up and building learning and knowledge in academia for 30 years, with an acceleration in the last ten years. The disciplines, principles, insights and tools of SSME are now ready to transition to the mainstream business world, with transformative effect. . This book expounds the six principles of Service Science, including the all-important principle of value co-creation (between the producer and the customer, the employee and the hierarchy etc). The book contains compelling examples and clear direction for application. It describes the tools for application of the principles, from modular business architecture (a new form of business organization to achieve absolute advantage) to the global, mobile and social business tools that establish scalable platforms for fast, efficient growth in the service economy for Globally Integrated Enterprises--large and small/medium enterprises (SME). Service Science, as a field of academic study and research, is supported by 30 years of learning. This book brings this knowledge firmly into the business mainstream, addressing both the 'Why' and the 'How', and incorporating the tools for action.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2014
Paperback / softback
200 p.
Testo in English
230 x 155 mm
247 gr.
9781606496626
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare complianceDSA@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore