Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Approaching Multiliteracies: Digitally Mediated Second and Foreign Language Teacher Education - cover
Approaching Multiliteracies: Digitally Mediated Second and Foreign Language Teacher Education - cover
Dati e Statistiche
Wishlist Salvato in 0 liste dei desideri
Approaching Multiliteracies: Digitally Mediated Second and Foreign Language Teacher Education
Disponibilità in 2 settimane
73,30 €
73,30 €
Disponibilità in 2 settimane
Chiudi

Altre offerte vendute e spedite dai nostri venditori

Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
73,30 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
ibs
Spedizione Gratis
73,30 €
Vai alla scheda completa
Altri venditori
Prezzo e spese di spedizione
Chiudi
ibs
Chiudi

Tutti i formati ed edizioni

Chiudi
Approaching Multiliteracies: Digitally Mediated Second and Foreign Language Teacher Education - cover
Chiudi

Promo attive (0)

Descrizione


Approaching Multiliteracies: Digitally Mediated Second and Foreign Language Teacher Education provides practical insights into developing the multiliteracies pedagogy competencies for pre-service teachers. It highlights how multiliteracies pedagogy can be not just a goal of teacher education, but also a means to prepare future language teachers for this task. Capitalizing on parallels between multiliteracies pedagogy and current models of second and foreign language teacher education (SFLTE), the chapters in the book illustrate how teacher educators in Europe, Asia, and the United States connect new forms of digitally mediated communication with principles of initial professionalization. Integrating examples from their own practice with empirical analysis, a team of international contributors provide models of instruction that can be adapted for a variety of settings. This edited collection examines a range of methodological approaches, from engaging in identity work to the use of corpora, that cultivate future language teachers’ dispositions and skills in integrating multiliteracies into foreign language classrooms in ways that are contextually situated, critical, and digitally mediated. Primarily designed for individuals involved in language teacher education, the book will also be a key resource for in-service professional development opportunities focusing on contemporary language learning and use, as well as for researchers interested in efficacious models of SFLTE.
Leggi di più Leggi di meno

Dettagli

2025
Paperback / softback
230 p.
Testo in English
234 x 156 mm
450 gr.
9781032560366
Chiudi
Aggiunto

L'articolo è stato aggiunto al carrello

Informazioni e Contatti sulla Sicurezza dei Prodotti

Le schede prodotto sono aggiornate in conformità al Regolamento UE 988/2023. Laddove ci fossero taluni dati non disponibili per ragioni indipendenti da IBS, vi informiamo che stiamo compiendo ogni ragionevole sforzo per inserirli. Vi invitiamo a controllare periodicamente il sito www.ibs.it per eventuali novità e aggiornamenti.
Per le vendite di prodotti da terze parti, ciascun venditore si assume la piena e diretta responsabilità per la commercializzazione del prodotto e per la sua conformità al Regolamento UE 988/2023, nonché alle normative nazionali ed europee vigenti.

Per informazioni sulla sicurezza dei prodotti, contattare productsafetyibs@feltrinelli.it

Chiudi

Aggiungi l'articolo in

Chiudi
Aggiunto

L’articolo è stato aggiunto alla lista dei desideri

Chiudi

Crea nuova lista

Chiudi

Chiudi

Siamo spiacenti si è verificato un errore imprevisto, la preghiamo di riprovare.

Chiudi

Verrai avvisato via email sulle novità di Nome Autore